Morrnmorrn!

Vaken, pigg, NOT!
Det är jobbigt att sova hos Tomas när man måste kliva upp klockan halv sju och åka in till stan för att sedan gå och lägga sig igen och sussa vidare :P Dock har jag inte kommit isäng än för Pappsen var hemma :) Han skulle på kurs nånstans och jag höll honom sällskap tills han skulle åka :)

Igår bjöd mamma syster och mig på lunch, sen vandrade vi runt på stan en sväng innan vi åkte på Erikshjälpen och lämnade massa gamla grejer :P Efter det åkte mamma på jobbet och jag åkte till Sarabarn, jättefin lägenhet hade hon och Totte skaffat ;D

Åkte sedan hem med Tomas och dog i sängen, hade sån sjuk huvudvärk och det tog ett jävla bra tag innan värktabletterna började verka, as drygt, kunde inte hjälpa Elin med maten heller :/ Men det gjorde hon ändå väldigt bra själv :)

Gårdagskvällen spenderades med Tomas hemma hos honom, mys och film blev det, LOVE YOU! ;D

Ne nu blire sovning en stund till ;)

Shibbyy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0