Lite shopping ;)

Har handlat en hel del de senaste dagarna, love it! handlade både i stockholm i lördags och idag i sundsvall :)
Här kommer lite bilder på en del av inköpen :P

image10
Skjorta från Topshop, går att vika ut armarna på den om man vill, väldigt skön  och snygg till shorts ;)
Min är i en annan färg men jag orkade inte ta kort på den ;P

image11

Söta skor från Indiska, bara 129 kr och de är väldigt sköna! finns i guldfärg också, funderar på att köpa båda ;)

image12

Linne från JC för 99 kr, simpelt men helt okej ;)

image13

Kjol med hög midja från Vero Moda, like it!

image14

Linne från Sisters, jag gillar den speciella halsen, lite annorlunda :)

image15

Klänning från Gina Tricot, härlig vit sommarklänning :)

Ligger lite kläder i tvätten så nu lägger jag inte upp fler bilder ;)

Shibbyy!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Linnet från sisters var jag också sugen på :D skit fint.

2008-06-05 @ 23:39:51
URL: http://ulriika.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0