Hemma ;D

Hellu :)
I torsdags började jag jobba klockan tolv och slutade halv nio eftersom jag bestämt mig för att jobba dagskift på fredagen :P Kom hem och mötte Svein Ole och hans bror som hade testat flyga nån drake men det hade inte fungerat :P
Jag frågade om jag fick låna S cykel till jobbet dagen efter och eftersom den stod vid skolhuset vid hans föräldrar så följde jag med honom dit, mötte hans mamma som precis varit med och fött två lamm, aas söta! Det var dessutom en kvar i tackan så S pappa Oddvar kom dit och stack in hela armen och drog ut den tredje, slemmigt och blodigt var det, men aas coolt ;D;D
Cyklade hem och käkade, såg sedan på film och upptäckte vid ett-tiden att jag skulle upp fyra timmar senare, så jag sprang isäng :P
Slutade klockan halv tre i fredags, stämplade ut för sista gången och lämnade även in alla mina tofflor och nycklar, sista dagen avklarad!

Funderat ända sen jag kom tillbaka till Norge att jag ville flytta hem, och i fredags blev det helt enkelt sista dagen, åkte med Lovisa och Timmy till Östersund, sov där och tog tåget till sundsvall på lördagmorgon.
Överraskade Tomas med hjälp av Andreas där och han blev jätteglaaad ;D

Sprang runt som en galning i Birsta i princip hela dagen och på kvällen blev det grillning här hemma med lite folk, väldigt trevlig tillställning och det sjöngs lite kareoke också, LITE Erik? ;P

Idag har det städats och packats upp kläder m.m.
Ska åka till godshuset nu och köpa lite gotta sen se på film hos Andreas :)

Kort uppdatering men så blir det när man inte haft tid att skriva nånting på flera dagar ;P
Saknar faktiskt Fröya litegrann nu, känns sjukt att jag bott där i lite mer än 6 månader och nu helt plötsligt ska jag inte åka tillbaka mer? Iallafall inte på några månader, väldigt konstig känsla, men jag antar att jag vänjer mig ;)

Nu ska vi åka! Ha det bra :)

Pusspuss!

Shibbyyyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0