Friday!

Tjohoo!
Tog mig en liten sovmorgon idag ;) Kom hem från Ramvik vid tolv-halv ett igårkväll och både Tomas och jag somnade väldigt fort ;)
Ska strax slänga in mig i duschen sen kommer Andreas upp hit, får se vad vi ska göra. Det var bara kylen och frysen som hade kommit men inte diskmaskinen så han visste inte om han kände att det var värt det att åka dit idag, men man vet aldrig :)

Efter att mamma slutat jobba ska vi och baby åka ut till stugan där Pappa är, kanske grilla och ha det myys hela kvällen, kommer bli väldigt skönt att få komma ut dit igen, soo peaceful! ;D

ne nu blir det duschning så jag inte står kvar där när Andreas kommer :P

Hadet bra :D

Shibbyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0