Äntligen helg!

Puuuuh nu är det äntligen helg!!
Jobbat övertid vaarje dag den här veckan förutom igår då då vi var lediga, men vi fick ju betalt ändåså ;P
Den dagen spenderades genom att sova länge, prata med baby på skype och packa, packa och packa :P Vid sex tiden åkte vi till Svein Ole med alla grejerna, orkade inte packa in all mat och grejer, förutom det frysta och kylgrejerna, så de står på golvet, det får bli imorn ;)

Jobbade iallafall från halv sju på morgonen till typ kvart över sju ikväll, liite sliten är jag faktiskt, men vad gör man inte för pengar, åker ju faktiskt härifrån snart :P

Jag har kommit på att jag har en jäääkla massa mat här. Märkte det när vi plockade ur frysen osv, en heel del som jag hade glömt att jag hade, så det blir till att laga en massa mat nu innan jag åker hem så det tar slut, orkar inte lämna kvar massa grejer och inte heller ta med mig hem igen :P Får banne mig ta och göra en matlista ;P

skriver igen imorn så berättar jag om lördagens planer, får se när jag vaknar ;P

Pusspuss mest på Tomas!

shibbyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0