Torsdag kväll..

Hejsan hoppsan!
Idag äre torsdag, några dagar sedan jag skrev men så blir det ibland ;P
Fyfaaan vad jobbigt det var att kliva upp i tisdags, och i onsdags.. och idag! ännu jobbigare när Tomas får ligga kvar i sängen och sova vidare medan jag måste kliva upp redan kvart över fem =( Han jobbar kväll och jag dag, så han börjar när vi slutar ;P Dock så har inte han fått jobba så mycket eftersom de inte har så mycket att göra nu, så de är färdiga redan vid åtta varje dag, längre idag dock han har inte kommit hem än :(

Fick övertid igår :) egentligen jobbade vi halv sju till tre men nu blev det till typ åtta igårkväll, gissa om jag var trött när jag kom hem! Ville bara däcka i sängen, men Tomas blev sjuukt sugen på att följa med Timmy och Lovisa på hotellet och käka tacos/pizza buffé, och det tackar man ju inte nej till ;P Tomas skulle egentligen bjuda mig på en födelsedagsmiddag när vi var hemma men vi hann aldrig det så det blev en igår iallafall, värsta dubbeldejten, men trevligt vare ;P

Längtar som fasen till Åre nu, ska bli såå kul att få åka lite bräda och umgås med heeela familjen samtidigt, plus min, elins och daniels älsklingar ;P Plus Ida då men hon skulle dit med några kompisar också tydligen :D
Dessutom ska jag få testa påå zipline :D Europas största tydligen ;P Det är typ en linbana där man spänner faast sig i en sele och åker massa banor, nån bana var 600 meter lång och man "flyger" i ca 70 km i timmen, läskigt eller vad? :S Tack Elin för den födelsedagspresenten ;D;D

Nu ska jag sussa tänkte jag, lär ju vakna när älsklingen kommer hem men det gör ingenting, jag väcker han på morgonen innan jag åker till jobbet också, så det är väl inte mer än rättvist ;P

Nattinatti!

Shibbyyy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0