Så var den dagen över!

Yeeah jag fik fira min födelsedag med att jobba, wiie!
Första övertiden på länge, då kan man ju inte säga nej! Så vi började tolv idag och jobbade till elva.
Och den enda födelsedagspresenten jag har fått var en lott av mamma, vann iallafall 30 kr på den ;D

Fyy bubblan vad jag hatar att reppa ben! Har säkert stått och gjort det i 5 timmar idag, blä! men vi fick ett glädjadnde besked idag, vi slipper jobba på onsdag!! :D Det betyder att vi kan åka hem efter jobbet på tisdag! :D
Bara fyra arbetsdagar kvar nu ;D;D

På fredag ska vi fira min födelsedag iallafall, tror vi ska käka lite tårta och sen öppnas Hansbrygga i helgen så vi ska nog dit på lördag eller nåt och äta. Har bara hört att det ska vara jävligt gott där så jag har göra förväntningar nu :)

Folk frågar om det känns annorlunda nu, att inte vara tonåring längre, men varför skulle det göra det? Jag kommer vara lite dryg som en tonåring tills jag blir pensionär, moahaha! ;D

Sov gott :D

Shibbyy!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0