Okej jag vet inte varför...

.. Men jag kan inte hålla mig av någon anledning. Det är inte det att jag har något superviktigt att skriva, för tro mig, det har jag inte. Men jag känner ändå att skriva av sig ibland kan vara rätt skönt.
Eftersom jag bor på en liiiten liten ö utanför Trondheim och inte har något vettigare för mig än att jobba, träna, sova eller se på film så tyckte jag att jag borde få tillsätta något i mitt lilla liv för att undvika att bli helt galen.
Och ja, självklart får jag ju inte glömma Tomas, min underbara älskling som bor här med mig, Frida och Johanna, han är heelt galet bra, bäst osv ;D ;D

Tror jag kanske tar och slänger in ett inlägg då och då tills Jensapensa tar tummen ur röven och börjar fixa min blogg ;P Pleease?


Nee nu äre sovning jobb imorn 06.30-15.00!
Shibbyyy!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0