Måndag

Helluu =)¨
Sitter hemma hos Svein Ole och lånar hans dator litegrann.
Jag, Johanna och Tomas åkte hit før att kolla på huset och se om vi kanske ska flytta hit eller inte =)
Dessutom så ramlade hela ljuddæmparen på bilen av imorse, yippie! Typiskt eftersom vi snart ska åka hem och vi ska sitta i den dånande bilen i många timmar i stræck, men nu ska vi se om S O kan fixa nån provisorisk løsning eller inte ;)

Jag tror jag håller på att få øgoninflammation igen, fyyfan det ær så drygt! skaver i øgat hela tiden och ingenting hjælper, usch!

Inte længe tills vi åker hem nu iaf :D kan ju snart børja rækna ner timmarna :D

Har såå mycket som jag skulle vilja gøra nær jag åker hem, men jag lær ju hinna med hælften iallafall, det ær ju.. bra ;D

Nee nu ska jag joina Johanna i soffan och sno lite mer av Svein Oles godis, moahaha ;D

Høres!
Shibbyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0