Home Sweet Home ;D

Hejsan hoppsan :D
Äntligen är man hemma! Eller ja, hemma och hemma jag är hos älsklingen men det är ju nästan samma sak ;D kom hem inatt och la mig i princip på mamma och gav henne en kram, hon blev glaad ;D
As kul att jävlas och inte säga att man kommer hem när man gör :D Hon hade ju dock lyckats läsa bloggen så jag fick hitta på att vi var tvungen att jobba onsdag ändå så då hade hon ingen aning =)

Tomas och jag packade upp monsterlaxfiléerna som var mina och lade dem i frysen sen körde vi vidare hem till honom och däckade i sängen på en "okristlig tidspunkt" enligt hans mamma ;P

Just nu håller gullungen på att raka bort "åka hem skägget" och sen ska vi på jeansboa och beställa smörgåstårta, sinnessjukt gott!! Åk in på jeansboa/bröboa och köp en smt nästa gång du har vägarna förbi, lätt värt det! ;D;D;D;D

Sen blire iallafall Sundsvall med Frida och Maui :) Vi ska köpa lite löshår, pierca Maui lite, kanske köpa lite kläder och annat smått och gott ;D Har ju inte fått shoppa på typ ett halvår, känns vääldigt konstigt!!

Nu ska jag iallafall gå och göra mig iordning, hadet så bra :D

Shibbyy!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Hoppas du hittar massa att shoppa då :D Det är du värd!

2008-03-19 @ 12:40:36
URL: http://ulriika.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0