Another day.

Yesyes ännu en dag på SalMar avklarad, trodde jag skulle somna hela tiden, men som tur var gjorde jag inte det, hade varit lite pinsamt ;P
Jag jobbar föressten på en Laxfabrik här ute på Fröya. Här jobbar man antingen på slakteriet, i gulzonen eller på filéavdelningen, där jag jobbar =) Vi skär, "kuttar" och packar lax  som skickas till hela världen. Btw äter ni la på en ikearestaurang nånstans i världen så kan det vara jag som har tagit på den, varning varning ;)

Idag jobbar Tomas den jäveln övertid, bara slakten som har det nu av någon anledning, de har väl antagligen mer att göra ^^ Vill också!!

Fin jävla bild på mig redo för att gå och reppa ben, eller nåt ;P


Kommentarer
Postat av: Ullis

Riktigt snyggt måste jag säga :D

2008-03-08 @ 13:50:46
URL: http://ulriika.webblogg.se
Postat av: Ullis

Svar: Jag tyckte att bilden på dig var snygg :P
Tack ska du ha!
Jag mår skit, håller trligen på att få halsfluss.
Själv då?

2008-03-09 @ 10:08:25
URL: http://ulriika.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0