Ute och spanar..

Min baby har bestämt sig för att flytta hemifrån, igen :P
Han hade en lägenhet förut med sin förra flickvän och när det tog slut gjorde han lumpen och när han muckade hann han bo hemma i bara några månader innan han flyttade till Norge med mig ;P
Så nu när han är hemma är han lite sugen så jag har hjälpt han kolla på några på internet och även varit och sett på tre stycken.
En var skit, en blev såld och nu idag var vi och tittade på den tredje som såg ut som skit men inte var helt omöjlig, får se om han är sugen på att bjuda på den eller inte :)

Annars har jag inte gjort såå mycket idag, det är varmt, det är skönt, jag är glad ;D
Var och åt mat med Elin, Jenny och Mathias på kanalcaféet där Jens stod och grillade, mums vare ;D
Jag måste verkligen sluta gå ut och äta hela tiden! Börjar inte jobba än på några veckor så jag borde egentligen hålla i pengarna.. Men det är ju så gott, och socialt om inte annat, det känns som att det är en av grejerna man gör nu när man ska träffa folk, käka lunch eller ta en fika, vilket är = pengar!

Får se om jag ska på dansträning i tre timmar ikväll, känner mig inte riktigt frisk än men om jag ska vara med på konserten på fredag kanske man måste ^^

Jaja ha en solig dag ;P

Shibbyy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0