Traktorvagn och mycket spill

Hejsan :)

Igår åkte jag, Andreas och Kristina ut till Ramvik, eller rättare sagt ramsjö hem till Nicke där Tomas och Erik mfl var, de hade byggt värsta plåttaket på traktorvagnen och två "rastplatsbord" inuti där vi skulle sitta på vägen till noret.

Under tiden flera åkte och duschade provkörde Mårten med mig, Andreas och Kristina till Ica i Ramvik där vi plockade upp en massa människor, och sedan tillbaka igen. Det började regna där på vägen och en massa vatten skvätte upp in på vagnen vilket gjorde att vi flyttade längre och längre bak, och då helt plötsligt brakar en av bordsbenen av, väldigt typiskt så det fick åtgärdas väldigt snabbt när vi kom tillbaka.
Efter att vi packat på lite sittunderlag och filtar åkte vi äntligen iväg och med tanke på att vi var mellan 15-20 stycken i vagnen blev det både lite trångt och mycket spill av flaskor och glas med alla möjliga innehåll i, kan ju säga att det blev en hel del tvätt för många idag :P
Resan tog väl sisådär två timmar och fy bubblan vad kul vi hade! :D Kvällen på noret var även det sjukt roligt, träffade en massa folk och fick dansa litegrann, helt okej och vissa var ju bättre än andra på att dansa om man säger så ;)

Jag och säkert många fler somnade i vagnen på vägen hem och när vi äntligen stannade på Nickes gård övertalade jag Mårten att ge mig och Tomas skjuts hem till honom, sjukt skönt det var att få ta av sig alla dyngsura kläder och krypa ner i sängen under täcket och äntligen få sluta hacka tänder, som det blev en heel del av under färden hem :P

Idag har vi tagit det väldigt lugnt, åkte upp till Nicke igen och försökte få av taket på vagnen, gick inte så bra :P Käkade på Lundegrillen, där äter inte jag igen kan jag säga. Vi gav Tomas mamma en digitalkamera i födelsedagspresent :) Tyckte att hennes stenåldersmackapär var alldeles för uråldrig även för henne ;P

Ikväll kanske det blir lite film, guitarhero och lite popcorn, om jag orkar, heeelt slut även om jag sovit länge, men jag antar att jag inte är ensam om det efter en väldigt händelserik helg :)

Shibbyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0