Sysselsättning

Ja, jag försöker vara duktig, försöker hålla modet uppe och vara glad, jag kan jag kan! Ibland äre sämre och ibland äre bra, men magknipet sitter i som tusan, känner mig "mätt" hela tiden och har svårt att äta, men jag vet att jag måste så då gör jag det ändå. Förhoppningsvis är helvetet över snart..

I onsdagskväll åkte jag vattenskoter med Linn och Dalle, satan i helvete vad kul det var! ;O) Trodde jag skulle flyga av flera gånger om men som tur var lyckades jag hålla mig kvar :P Danne skulle också komma med sin skoter men han var så seg så det blev bara vi tre, jag lånade en våtdräkt och flytväst men daamn vad kallt det blev efter ett tag, sommarvärmen vill inte riktigt infinna sig om man säger så, speciellt inte i vattnet ;P
Senare på kvällen var jag och Sofie mfl hos Kicken och softade, drack lite vin och småtjattrade tills jag blev så less på sällskap att jag längtade till min säng, åka hem med jens och försökte sova, vaknade tuuuusen gånger av dumma drömmar och klev upp halv nio i tristess över att inte kunna somna om.

Käkade jag lunch med min kära granne och Sofie, åkte sedan hem och gömde mig under täcket och såg ett antal avsnitt av SATC, fick låna skolådan av Sofie ;)
På kvällen åkte jag runt med Frida och Linn och spelade sedan lite Guitar Hero med Andreas, den jäveln börjar bli alldeles för bra på detdär spelet :P

Idag har jag softat mest, träffade Frida och Sara på stan, När Frida sen skulle åka hem på sin fina moppe slutade den att fungera, batteriet dog och vägrade börja leva igen :P Så Frippi fick sig ett litet träningspass när och fick rulla moppen bort till en parkering och sedan åka med mig hem :P

Vi bestämde oss för att grilla hemma istället för i stugan som vi hade bestämt från början men vi (läs jag) orkade inte styra ihop nånting så Frida, Linn och jag köpte massa kött och grejer och åkte hem till mig, Dalle joinade oss och det blev fläskfilé med grekisk sallad och portello ;P Dalle klagade inte bara på att grillen aldrig blev varm utan också på att Linn åt så mycket, kaanske för att Linn saa att hon var mätt men fortsatte ändå att äta, då äre god mat ;D

Linn:Jag äääälskar majskolvar!!
Fanny: Det gör inte jag jag har aldrig tyckt om det
Linn: Men gud vad bra då blir det två till mig, "happy face"

Nu ska jag ta en promenad och sedan kanske se några till SATC avsnitt, perhaaaps?

Imorn blire antingen party eller sitta hemma och se på film, det blir antingen eller och jag vet inte alls vad jag ska välja, känns som att ödet får bestämma!

Inte shibby men shibby ändå.. typ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0