Regn regn regn..

Hoppas verkligen att det inte regnar imorn, stackars studenter isf :S Imorn tar de studenten här i Härnösand och jag vill ju inte gärna stå där i regnet och se när det springer ut på trappen :P Vu hade väärldens finaste väder hela våran studentvecka, perfekt var det, ungefär som förra veckan var, soligt every day ;)

Jag kan inte förstå att det var en hel vecka sen jag skrev? Vart har tiden tagit vägen? jag har tänkt hela tiden att jag ska sätta mig och skriva, men när jag väl gjorde det höll de på att flytta bloggen och efter det glömde jag bort det igen? :P
Kass I knoow ^^

Iallafall har det varit partyparty och mys osv som vanligt :P Känns som att alla helger är så ;P Eftersom T var ledig i fredags åkte vi ut till stugan på torsdagkväll och var där till kvällen efter, gjorde inget vettigt den kvällen heller men på lördagen blev det kalas, as najs ;D

I måndags hade studenterna bal och alla var så fina! Vi 88:or hade lite ångest över att det faktiskt har gått ett helt år sedan vi tog studenten, fy bubblan!

Var och shoppade med Mamma och Pappa i sundsvall igår, köpte kök till jaktstugan, jag köpte några fina vinglas och en kopp + skål från rörstrand som jag ska börja samla på, as fina :D

Ikväll ska jag och 20 brudar gå på hamnkrogen och käka god mat ;D snacka lite skit och kanske dricka lite onyttigheter ;P

Hörs förhoppningsvis inom en vecka ;P

Shibbyy!

Kommentarer
Postat av: Frippi

hahaa, taskigt för er ;) gör du idag då? ^^

2008-06-11 @ 11:14:20
URL: http://friidaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0