Morrnmorrn

Halluu.
Just vaknat, eller ja det kanske var typ 20-30 minuter sen men iallafall, nästan precis :P
Igår var jag med brudarna hos Sara, vi snackade och Klara och jag dansade till Hoffmaestro ;) Ses nästa helg!
Efter ett tag gick jag, Frida och Linn ner till Linns kompisar och där stannade vi rätt länge, spelade singstar och snackade en massa skit, som vanligt.

Drog sedan ner på en av krogarna vilket tog en jävla tid, men när vi väl kom ner på skeppet var det typ ingen jag ville träffa där, så jag gick mot hamnkrogen men alla jag mötte då sa att det bara var gammfolk där så då vände jag igen och gick upp mot kajjan, gick in där och ne, inte mycket folk där heller, så jag gick på gennys, dansade med Linn och några döva killar, Hekke har dåligt minne för han glömmer alltid bort att han har träffat mig förut :P
Efter det går jag och Linn en sväng och sen orkar jag inte längre så mamsen kommer och hämtar mig (hon ville det) och jag är hemma halv två, hade rätt kul men alla sprang åt olika håll när vi kom ner på stan så det blev inte riktigt nåt dansande, vi tar det en annan gång brudar ;)

Idag är det antingen bära eller brista som gäller.. Och jag har ingen aning om hur det kommer sluta, vilket är en av anledningarna till att jag inte kan sova..

Men men ha en trevlig dag!

Shibby??????

Kommentarer
Postat av: elin

yeeeeeey:D:D:D så glad!!

2008-06-29 @ 14:17:51
Postat av: Frippi

Bära:D

2008-06-29 @ 14:29:52
URL: http://friidaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0