Lång Fredag!

Uff, efter att ha ränt runt som en galning hela gårdagen på 7 olika studentmottagningar och en massa annat fixande och åkande överallt sket jag i utgången och åkte hem och sov hos T istället, kändes bra eftersom jag skulle upp och jobba imorse klockan nio,kändes precis som vanligt att komma dit och börja packa brödet som skulle ut i butiken, hjälpa kunder med både bröd, tårtor, kläder och tyger.
Blev en väldigt lång arbetsdag (jag är faktiskt inte van?!)  Slutade iallafall klockan sex och ska även jobba mellan halv tio till tre imorn :P Pengar!! :D

Ikväll har jag tagit det lugnt, träffade min kära söta vän Felix och umgicks med honom ett tag, lekte med chibi, som ville äta upp mina skor, och käkade glass ;D Kim var också hemma så vi umgicks litegrann med honom också, jag suger fortfarande på guitarhero men jag börjar lära mig vart knapparna sittter nu ;P
Det var iallafall väldigt trevligt att träffa min kära vän igen, känns som evigheter sen :( Men det går att ändra på :)

Som sagt blir det jobb imorn till tre sen ska jag och baby ut till stugan och träffa mormor, morfar, morbror, mamma, pappa och storasyster :) Min morbrors sambo och hennes barn är också med, fick höra ett rykte om att de tagit med sig wii med typ 200 spel... hoppas det regnar ;)

Hörs på söndag :)

Shibbyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0