Jag är klantigast i världen!

Tjoho :)
Haft en trevlig helg som vanligt.
Jobbade 9-6 i fredags och halv tio till tre igår, rätt soft :)
Kom inte förrän vid sex kom vi iväg till stugan där släkten var men det var kul att träffa dem och jag tror de tyckte om T ;D

Igår såg jag på en skit konstig film med Felix, black sheep hette den, typ får som blev till zombies, sjukt ^^
Fick iallafall sova säkert från fåren hos min älskling ;)

Idag har jag och Elisa klippt i en massa tyg, alla dynor i Eriks husvagn ska bytas och det ska jag fixa, mamma säger att jag är för snäll och ska alltid hjälpa andra men hon är precis likadan så hon har inget att säga till om ;)

Iallafall, varför jag är så klantig, idag när jag och Elisa satt och skulle klippa loss dynorna välte jag ut hela mitt saftglas över min dator.. min nya dator! Så alla tangenter är alldeles kladdiga nu och musplattan funkar bara ibland, det suuger, det är bara jäkligt tur att jag har försäkring...

Inatt får jag sova själv :( Men man måste ju göra det nångång också ellerhur? ;)

Sov så gott :)

Shibbyy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0