Fan..

Jag visste att det skulle ske, jag har kännt det på mig typ hur länge som helst, varför blir det alltid fel? Kan inte allting bara få vara bra, för min skull? Jag förstår inte hur jag kunde sabba allting så fort.. hur kunde det gå så fel!
Jag kan inget göra förutom att vänta, jag vet hur det gick förra gången, rätt bra, men hur det går den här gången har jag ingen jävla aning om alls, jag fattar inte varför jag lyckas hitta rätt men ändå göra nånting så fel.. igen.. Jag vill bortbortbort men ändå vara här.. tänk om.. men jag vet att jag inte kan göra mer än att vänta, iallafall några dagar..

Kommentarer
Postat av: Henrik Lindmark

ge förslag på vilken frisyr jag ska klippa imorgon :)

ha en bra dag :D

2008-06-25 @ 13:02:37
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0