En ny vecka.. igen ^^

Hejhej!

Ännu en helg förbi, blev en riktigt somrig helg faktiskt, känns att den riktiga värmen är påväg nu :)

Igår latade vi oss heela dagen, åkte ner till några kompisar vid husvagnen och satt där i solstolar och myste hela dagen, några hoppade från nybron mitt i stan, det är ju några meter ner dit om man säger så, fattar inte att de vågar! Dock hade det suttit fint med ett dopp, för det var varmt, soligt och jag brände mig, som vanligt ;P
På eftermiddagen åkte vi hem, spolade av altan och ställde dit utemöblerna, skalade och kokade potatis till vår grekiska sallad som vi gjorde sen blev det grillat med familjen, myyysigt :D

Idag är det också sol, dock blåser det en del, men vi får se vad man hittar på idag, inte så sugen på att vara ute ändå, jag vill bli frisk! Orkar inte med alla hostattacker och att halsen gör så ont :( Kanske ska gå på apoteket idag?

Aja ha en trevlig dag :D

shibbyy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0