Bra dag

Tjoho :)

Sitter och känner mig lite frusen, varit och åkt vattenskoter med Jonas, Dalle och Linn, satan vad kul det var! Jonas körde inte lika galet som Dalle gjorde och det gjorde iiingenting för mig om man säger så, badade även, två gånger, varav en inte var frivillig :P
Vi var framme vid sälsten och skulle strax kliva av, då svänger Jonas till så tvärt så jag hamnar på sidan och han orkar inte heller hålla emot vilket gör att vi båda flyger av och ner i vattnet, höll på att garva ihjäl mig ;)

Iallafall är det bättre nu, fortfarande en del att jobba igenom men det känns som att det skulle kunna gå faktiskt, jag hoppas verkligen på det och jag är inställd på att ge allt jag har för det. Jag är bara såå glad!

Jag är helt slut efter åkningen så jag funderar på att vila en stund så tar jag tag i nånting vettigt om en stund, en powernap har ingen dött av, tror jag iallafall ;)

Shibby!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0