Sunday

Söndagkvällar är inga roliga kvällar, dagen före jobb, man har gått och lagt sig sent och somnat sent, nu ska man helt plötsligt somna tidigt och kliva upp tidigt?! Förskräckligt ^^

Igår vare iallafall kalajs, mycket folk och vääldigt trevligt vare, nästan bara grabbar men trevliga sådana såklart, ;) Efter en lyckad förfest blev det staden och där nere på mellanholmen var det folk, mycket folk.!!!
Hade rätt roligt, träffade Dalle inne i Wallmanstältet och vi funderade väldigt länge på vart allt annat folk var, men det kom bara fler och fler och till slut var det knöökat så man knappt kunde stå, Smalare än Thord spelade ju så ;)

Jag var även en sväng på Johan den tredje med Sofia och Johan och där träffade jag på Andrew som var med på traktorvagnen på midsommardagen, snackade med han lite och drog sedan tillbaka till området där jag träffade på en riktig heting, så jag tog med honom hem ;D Självklart var det ju ingen annan än Tomas för det hade ju varit väldigt dumt :P

Idag blev det grillen i Älandsbro igen, kebaben är fan gudomlig och det känns som att det är dags att de ger mig ett stammiskort snart ;P Softade sedan en stund innan vi drog till Andreas.
Medan de grabbarna skulle se på film plockade Linn upp mig och sen åkte vi och Frida för att bada. dock fick jag en släng av badkrukefasoner så det blev inget av för mig men Frippi och Linnsan badade på ;)

När de sedan torkat någorlunda åkte vi till Dalle och såg på piskvakt, eller ska man kanske säga p-p-p-pistvakt ;) det blev inge chips och dip men det tar vi nästa gång ;)

Snart kommer Tomas och hämtar upp mig och då blire sovning hos han, upp och jobba imorn som sagt... fyyfan :(

Shibbyy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0