Snart fredag och tokvarmt äre!

Värmen är häääääär, och jag jobbar :( Men imorn blire helg och jag hade tänkt att pressa heeela helgen ;)

Igår efter jobbet kom Frida, Linn och Dalle och hämtade mig för att fara upp till Högakusten hotellet för att käka lite god mat ;D Jag åt Kycklingbröst med dragonsås och potatisskruvar, yummie!!
Efter maten åkte vi hem till Linn en stund sen ner på ok för att köpa glass och då kom mig älskling och hämtade upp mig, jag blev så glad så jag hoppade upp i famnen på honom och pussade ihjäl honom, nästan ;D Vi åkte och hyrde film och åkte hem till mig,åt lite jordgubbar som han tagit med från stugan, tack mami ;D

Idag vare stressigt på jobbet vill jag lova, och det jobbiga är att jag vet hur sjuukt jobbigt det kommer bli imorn även, dubbelt så mycket att packa och stressigt lär det bli!!

Men jag slutar iallafall klockan fyra och dååå kommer Frippi och hämtar mig :D Vi ska åka ut till Linns stuga och käka kräftor, basta bada och förhoppningsvis ha det vääldigt trevligt ;) Gustav, Henke och Nicklas skulle också med :)
Förhoppningsvis får jag åka vidare till stugan på kvällen och mysa där med baby ;D

Nu ska jag åka till Huggning och soova! Puss och kram :D


Shibbyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0