Parteeeeey

Tjoho :)
Igår vare stan som gällde med Frida, köpte lite snygga grejer som nya vita underkläder och en bikini som var jäkligt fin, fikade på rutiga duken och tog en sväng på glasbanken för att handla lite vin, det var väldigt trevligt att få höra lite updates om livet på fröya och vad som hänt sen jag drog, kändes lite sorgligt att jag inte varit där och umgåtts med alla trevliga vänner man fick där, men sånt är väl livet I guess. Frida sa iallafall att hon saknade att ha mig där, känns ju bra ;)

Vi åkte sedan hem och Frida skulle slinga håret, det tog typ fyra timmar? :P Jag såg på lite SATC och gjorde mig sedan iordning för att hämta upp henne. Efter flera turer kom vi iallafall hem till mig med varsina kebabrullar och hann med typ tre tuggor sen kom skjutsen till Andreas :)

Vi tre satt där och lirade lite guitar hero och drack lite vin, åkte sedan till Micke där det var korvfest men det förstörde jag och Frida, ooops ;)
Hade väldigt kul där iallafall kände typ alla som var där och vi babblade om allt möjligt som man gör på en fest :)
Vi gick sedan i samlad trupp ner på kajjan och skakade lite rumpa på dansgolvet där det var alldeles för varmt egentligen, alla, och då menar jag ALLA!, var dyngsura av svett, packat med folk och dålig ventilation bidrog till svettbadet, men vafan äre fest så äre? ;P

Somnade väl en timme efter att kajjan stängt hemma hos Andreas, hade inte pengar till taxi så vad gör man? ;) Han hade som tur var en extra säng till mig :)

Idag blire bara att ta det lugnt misstänker jag, vi får se vad man hittar på.

Ha en trevlig söndag :)

Shibbyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0