Gatufest?

Tjohoo
Jobbat och sovit hos T hela veckan så jag har inte riktigt haft någon dator att sitta vid, T:s dator har fått nåt fnatt så det går inte att skriva på den, mycket dumt.
Har iallafall målat taken och väggarna i de två rummen färdigt nu, trodde jag skulle vara en naturbegåvning på att måla tak (som jag aldrig gjort förut) men efter att ha strykit på en gång fick T komma och göra andra strykningen åt mig, mycket bra att ha en målare till pojkvän.

Idag förutom målning har det gymmats och nu ska det väl ätas nånting så småningom om bara vissa personer kan duscha liite fortare ^^ Sen blire nog gatufesten ikväll med pojkarna, får se vad vi ska titta på.

Hörs!

Shibbyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0