En vecka gjord

Hellu
Jag har nu bott hos T i en vecka, inte haft tid till nån dator eller nånting därför är det dåligt uppdaterat :P
Nu har jag första veckan på JB avklarad, känns skönt att den gick så fort ;D

Hade världens mysigaste kväll i onsdags, min och Tomas ett-års dag ;D Både han och jag jobbade hela dagen men när jag slutade klockan fem (han slutade fyra) så kom han och hämtade mig med bilen och där satt han med en ros i munnen och en bukett med ännu fler bredvid sig, sötnos!
Han försökte lura mig att han skulle hjälpa sin bror med en grej och då behövde han en grej från någon så dit skulle vi åka, konstigt nog så bodde han vid Amenta så han parkerade där, gick ur bilen. drog av sig tröjan och avslöjade att han hade finskjortan på sig och att vi hade ett bokat bord till halv sex :PVi åt en underbart god 3-rätters middag och jag kunde inte sluta le på hela kvällen ;P Efter maten åkte vi hem till mig och fikade lite med mamma, sedan vidare hem till Tomas där vi gonade ner oss i hans säng och såg på en film, väldigt mysigt :)


Jag kan inte förstå att det redan gått ett år! Att det gått 365 dagar sedan vi blev ett par, vi har under den tiden hunnit med så mycket, t.om bott tillsammans i över ett halvår i Norge, nu gör vi ju inte det men med tanke på att vi flyttade ihop efter tre månader så har vi klarat det ganska bra och vi vet nog båda att när den dagen kommer så kommer vi nog klara av det rätt bra, men först måste man få testa på att bo själv ;P

Inatt kom Frida hem från Fröya, ska vara hemma en vecka, ska bli jättekul att träffa min gamla kombo ;D Så jag funderar på att åka ner på systemet och handla lite smått och kanske även titta runt på lite andra saker :)
Sen ikväll blir det nog att åka till Andreas, möjligtvis bowla först, kan bli kul :D Speciellt när det är så dåligt väder hallå vart är det fina vädret någonstans!!!

Ha en trevlig lördagskväll :D

Shibbyy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0