Det regnar...

Det verkligen öser ner!!
Sitter här i min fina sidenpyamas och ja, jag vet jag borde verkligen sova nu!

Det gick faktiskt rätt fort att jobba idag, gjorde den vanliga packningen, gjorde det enda felet man kan göra när man packar smörgåstårtestubbar, man lägger ner dem uppochner i plastkartongerna, väldigt orutti av mig men det var inte annat att göra än att klippa upp dem och packa om, som tur var var det bara tre stycken och inte som Nanna hade gjort första gången hon packade förra sommaren, hon packade 20 stycken fel ;) ;) Jag är glad att jag inte var hon just då :P

Slutade iallafall fem och åkte då hem till Huggning, softade en stund, tog en dusch och sen åkte vi och handlade lite gotta, och vidare hem till Dalle där vi, Tomas, Linn och Frida käkade Toast och proppade i oss ett kilo morötter med holiday dip ;D Yumyum!

Just nu sitter snyggingen hemma hos peter och spelar Ghost Recon, nördar.. ^^ Så jag får sova ensam, men jag antar att man måste göra det ibland också, typ tredje natten på.... några veckor? :P Man blir lite ovan när det väl händer om man säger så :P

Men nu äre sovning som gäller banne mig!

Ha en trevlig regnig natt! Hoppas på strålande sol på onsdag för då kan det kanske bli halvdag och kanske lite vattenskoter? ;)

Btw, förstår ni hur galet kär jag är?! ;D;D;D

Shibbyyy!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0