Where are you christmas?

Sorgligt men sant, jag har ingen julstämning alls! Det är grådaskigt väder, jag har inte hållit på och julpyntat någonting, jag har inte köpt en endaste julklapp (Linn köpte den enda åt oss) och jag har inte heller haft nåt julbak?! :S

Jag har druckit glögg, lyssnat på julmusik osv, men inte fan vill känslan infinna sig, känns tomt, tråkigt och när dessutom ingen av mina systrar kommer hem på jul känns det ännu tråkigare. Men jag har ju iallafall mamsen och papsen, daniel och Åsa :) Vi får roa oss så gott vi kan ute i stugan :)

Idag äre jobb, sen äre jobb måndag och tisdag sen är jag ledig resten av veckan, känns skönt att få lite semester, inte varit ledig så många dagar på fyra månader, sånt är ju inte jag van vid!!? ;P

I helgen blire lungt. Ska dock träffa mina älskade flickor Zandra, Hannah, Anna och Frida som återvänder till kära Härnösand, underbart gullungar jag har saknat er! <3


Här kommer iallafall en bild på en liten filur som på den tiden hade en massa julkänslor i kroppen..



Ja en trevlig dag höööres!

Shibbyy!

Kommentarer
Postat av: Din eviga vän:)

Kom igen nu lur, BLOGGA!!!

2008-12-21 @ 23:20:02
URL: http://uppdraglinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0