Nya krafter, nya tag

Tjohoo!

Trött som ett aaaaaaas! Var ledig igår och fick sova ut, till typ kvart över nio då Linn ringde och väckte mig, men jag somnade om och vaknade typ halv elva, sköönt ;D Städade lägenheten, duschade, träffade Felix, var på banken, åkte ut till Pär med han och Fredrik och käkade Sibyllamat, gött! ;D Softade där i några timmar och åkte sedan hem då huvudvärken trängde sig på, dumma!

Igår var det utmaning mot team Petra, tror det gick sådär.. och idag äre utmaning igen mot team Pär, Nu jävlar!!! Vi vill till sooolen! Ellerhur Tess? Nu kämpar vi!

Ikväll ska Linn och jag spendera lite quality time med varandra, ta upp våran vänskap igen som Linn kallar det ;P

Hööres!

Shibbyy!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja men jag kommer ju imorgon juuuuuu!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Det är ju nästan, nästan nu!!!

2008-12-18 @ 12:57:25
URL: http://friidaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0