Karatefylla, fyfan..

Jaa fyfan, igår.. Julfest vare, oj vad kuuul vi skulle ha! Linn och jag hade slagit på stort och hade sjukt fula kläder på oss, (orange baddräkt jag säger inget mer). Och vi började pimpla direkt efter jobbet, shottar direkt ur minttuflaskan, shot på shot på shot... två välkomstdrinkar och sen vare kört. Min mobil försvann och självklart tog jag det som att världen skulle gå under?! Åkte hem halv nio.. jag missade typ hela julfesten!! Ångesten har funnits sen fyra imorse då jag vaknade och upptäckte att jag fortfarande hade kläderna på mig, uscha uscha.. idag kommer inte vara en rolig dag... Slutar kvart över sex och då ska jag banne mig inte göra något mer ansträngande än att glo på film, äta massa snask och tycka synd om mig själv!

Hejdå!

Shibbyy!??

Kommentarer
Postat av: Frida

Hahaaa, det är ju underbart! Hoppas du mått bra trots omständigheterna :)

2008-12-12 @ 16:53:16
URL: http://friidaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0