Internet i stugan! Sensational..

Tjohoo!
Sitter i stugan, helt sjukt att systers mobila bb fungerar här? Sjukt segt men det funkar ju? ;D
Julafton firades också här ute, ja, bror, Åsa mamma och pappa vare. mysmys ;D Åkte hem på juldagen och käkade middag med massa folk hos Niclas på NK13 ;D Gick sen ner på Svenssons där det var sjuuuk kö! Trevlig kväll vare iallafall :)

Idag har jag mest tagit det lugnt, gick en promenad runt nattviken med Henke, sen åkte jag och Elin ut hit och jag somnade såklart på soffan, inte en ovanlighet ;P Nu ska vi spela julklappsspel ;D Alla vi har köpt tre julklappar var för typ 25 kronor styck (alltså 18 paket) som ska delas ut med tärning, sen blire faaajt om vem som får flest ;D

Imornkväll åker jag förhoppningsvis hem igen, här ute blir man alldeles för slö, fast man kanske tar en liten promenad på dagen ;D

Shibbyy!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0