Besök på stenhammaren

Halluuu
Kom precis hem till mamma och pappa, mamma är såklart inte hemma, typiskt när jag väl är här uppe, hon blir så besviken att hon aldrig hinner träffa mig, meen jag är nog kvar tills hon kommer hem den här gången ;D

Syster har nu tagit med sitt mobila bredband till Åre, hon flyttade dit idag, byyye sis! Ses i Åre på nyår ;D
Och detta betyder att jag tills vidare inte kommer ha något internet i lägenheten, vilket suuuger :( Även om jag inte är där så mycket ändå äre kul att ha internet, man känner sig handikappad, dagens samhälle..

Ska snart färga håret tänkte jag, börjar bli rätt mycket utväxt, dock vet jag inte om jag litar på att pappa vet hur man gör eller om jag ska vänta tills mamma kommer.. känns säkrast så ;P

Måste även ladda batteriet till kameran, inte varit batteri i den sen festen hos Mia, sen har den ju legat där rätt länge också :P Så ikväll blire korttagning! Dagens I-landsproblem blir att leta reda på bra kläder tills ikväll.. alltid lika jobbigt! ;P

Igår kväll var jag ju på bion, även om det var två år sedan jag läste boken så kommer jag ihåg ganska mycket från den, och de hade tagit bort i princip halva filmen ,den var inte lika blodig och hemsk som boken var ,den var sjuukt spännande, men samtidigt så var filmen bra, det är dumt att jämföra med böckerna som de är baserade på, de blir ju aldrig lika bra och det hade man ju kunnat räkna ut redan från början :P

Jag vill passa på nu innan jag ska fika med pappa att gratta min kära Linn på födelsedagen! Hon fyller 20 idag och har äntligen fått betala själv i kassan på glasbanken, stort!! ;D Ikväll blire singstar och smörgåstårta och sen blire nog krogen, inte varit där på några helger så nu äre fan dags att skaka lite rumpa ;P

Ha en trevlig kväll!

Och Sofie, nja jag vet inte riktigt om jag är avis men kändisar är ju kändisar ;);) Ses snaart!!

Shibbyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0