Tiden går fort!

Tjoho!
Ännu en vecka på jobbet har gått. Nu äre dreamteam på jobbet även, jag Cicci och Sara, den yngre generationen ;)

Förra helgen vare både softning och liite kalas. I söndags kom min farbror, hans sambo och deras fyra barn och hälsade på, mina trillingkusiner! :D Bara 9 månader gamla, sååå söta! Fick gosa med dem hela kvällen, och spruta lite vatten med vattenpistolerna på Petter som snart är fem år, skitgulliga hela högen :D

I veckan har det varit jobb jobb och jobb ^^ Det har varit så sjukt jobbigt att stå inne på jb och titta ut på solen, och tänka på alla som har legat på smitta eller vid nån annan strand och bara glassat, dem jävlarna! 
Jag har iallafall tjänat lite peningar och det kan man ju glädja sig åt ;)

Ganska typiskt att nu när man väl får helg och ska vara ledig så äre mulet och grått och småduggar lite titt som tätt. sjukt irriterande, men det kanske är bra eftersom Tomas och jag ska spendera hela morgondagen inne på Ikea, planera planera och investera blire för han, och jag följer med som smakråd och hjälp ;D

Kanske kommer Svein Ole och hans kompis förbi i helgen som är ute på Sverige turné, får hoppas att vi kan hitta på nåt trevligt med dem jag har ju inte träffat honom sen jag flyttade i maj ju.. det har redan gått snart tre månader!! Helt galet!

Ikväll kanske det blir Arkiv x filmen, Micke, Tomas och Peter skulle gå iallafall, får se om man följer med :)

Ha en trevlig kväll!

Shibbyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0