Sundaay

Tjohoo
Sitter hemma hos Henke och softar, har världens vitlöksandedräkt just nu, men det är helt klart värt det med tanke på att jag ätit världens godaste langos på marknaden, igen, andra gången denna helg ;)

Igår var det feest, käkade fläskfile och potatisgratäng med Linn och Henke, satt sedan och drack lite smått, Linn insisterade på att vi skulle lära oss hela låten och dansen till Jonson och pipen :P vi höll ju på ett tag om man säger så och jag garvade en heeel del även, och Henke var tvungen att se alltihop ;P
Lite senare kom Jonas, Elin och Mia, då blev det lite mer fart och sedan skjutsade Jonas oss brudar upp på murberget,
rätt trevlig kväll med trevligt folk, krogen var jag däremot inte så imponerad över så vi gick hem till Henke.
Jag fick världens skallebank och tog taxi hem, sovit gott som fan inatt :)

Idag blire lugna puckar heela dagen, ska ju faktiskt upp och jobba imorn ^^

Shibbyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0