Sommaren 2008

Sorgligt men sant, sommaren är över! Buhuu :(
Känns som att man hade kunnat bada liiiite till och fått lite mer färg på sig, ser fan fortfarande ut som en vinterblek jävel :(

Kort sammafattning då om sommaren 2008

- Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?
åkt/kört vattenskoter?


- Dog någon som stod dig nära?
Nej tack och lov ;D

- Vilka länder besökte du?
Inga alls :(


- Är det något du saknar sommaren 2008 som du vill ha sommaren 2009?
Utlandssemester och kanske några fler soldagar


- Vilket/vilka datum från sommaren 2008 kommer du alltid att minnas?
Ettårsdagen med Tomas? :)


-  Största misstaget?
I don't know ^^


- Har du varit sjuk eller skadat dig?
Varit frisk hela sommaren förutom lite huvudvärk lite nu och då :)


- Bästa köpet?
Det har varit sorligt lite shopping i sommar, kaske jeansen jag fyndade i syrrans garderob? :P

- Vad spenderade du mest pengar på?
Mat definitivt, kanske itne så positivt men gott vare ;)


- Gjorde någonting dig riktigt glad?
Tomas <3 Linn har även gjort mig sjukt glad denna sommar, underbar äru!


- Vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2008?
All summer long, Truckdriver song mfl ;)


- Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
Det händer olika saker varje sommar, förra var klockren och den här har väl varit upp och ner men klart godkänd


- Vad önskar du att du gjort mer den här sommaren?
Solat och badat


- Vad önskar du att du gjort mindre?
Jobbat?


- Hur tillbringade du midsommarafton?
I stugan med vänner och stuggrannar

- Blev du kär i sommar?
Det blev jag förra sommaren ;)

- Hur många förhållanden?
Only one

- Favoritprogram på tv?
Sett så sjukt lite tv i sommar

- Bästa boken du läste i sommar?
Cosmo tidningar? ;)

- Största musikaliska upptäckten?
Mamma mia! ;D

- Något du önskade och fick?
Lite nya kontakter och det fick jag :)

- Något du önskade dig men inte fick?
Solbrännan :(

- Vad gjorde du på första dagen på sommarlovet?
Mitt sommarlov började redan i maj och då hade jag semester i några veckor, lugna veckor ;)

- Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
Ledighet ;p


- Hur skulle du beskriva din stil sommaren 2008?
Jaadu, softare och partypingla? ;P


- Vad fick dig att må bra?
Linn, Henrik, min familj och Tomas


- Vem saknade du?
Alla som man av någon anledning inte träffade så ofta :(


- De bästa nya människor du träffade?
Henrik och Gustav helt klart :)


- Sommarens besvikelse?
Vädret tror jag


- Sommarens bästa?
Åka vattenskoter ;););)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0