Regnregnregn..

Helluuu
Sov länge imorse, förutom vid halv sju tiden då jag letade fram en regnjacka till Tomas i garderoben, det har öst ner och blåst hela natten, låtit ungefär som en orkan eller nåt :P
Iallafall så somnade jag om och vaknade tio i elva, skönt som tusan! Snyggingen kom i sina målarkläder och käkade lite lasagne med mig, bra frukost va?

Efter att ha skjutsat han tillbaka till jobbet och vart med Elin och köpt hårpermanent (hon är as nervös att det ska se förjävligt ut ;) ) åkte jag hem och har nu sett på några SATC avsnitt, väldigt trevligt, I love it!
Tänkte snart lägga i en ny skiva och fortsätta tills Tomas ringer och behöver skjuts till den nya lägenheten han ska jobba med och tänkte då passa på att träna också, blir ju inte så mycket sånt nu på kvällarna så då får man helt enkelt passa på på dagen istället, det finns ju inte precis någonting vettigare att göra?

Dethär är verkligen en dag då man antingen bara ska ligga hemma och mysa hela dagen eller sitta på ett mysigt café med en kompis och dricka en latte, det blev mys hemma och träning för mig idag, kaffe imorgon ;D

Btw, jag saknar Frida :(

Shibbyy!

Kommentarer
Postat av: Frippi

Saknar dig med! <3

2008-08-18 @ 18:45:17
URL: http://friidaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0