Kanelbullerock ^^

Hejsan hoppsan
Sitter på JB och har en liten paus, hittade till datorn och bestämde mig för att slänga in ett litet inlägg ;)
Kollar på Achmed the dead terrorist, lika roligt varje gång ;) Kollade även på ett fint inlägg på youtube med Olle, Sök på kanelbullerock vettja ;)

I veckan har det än så länge inte blivit mycket träning, har varit lite svårt utan bil osv, så istället har Tomas hållit på med lägenheten :)
Igår var jag där en stund sen gick jag till Linn och hade en liten kräftskiva med brudarna :) Efter det åkte jag och Tomas ner till Sara som fyllde år och kollade på lyxfällan med henne och massa annat folk som var där, blåsta människor som låter ekonomin gå sådär långt ner i botten, fyfan det skulle jag aldrig klara av.

Nu tänkte jag fortsätta lalla runt och sen gå hem om en halvtimme :)

Höres!

Shibbyy! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0