I look like lilla my ;D

Yeah fick sätta upp håret för att kvätta upp sminket, och tofsen står verkligen rakt ut, jag ser sjukt rolig ut, bara så ni vet ;)

Det blev ingen träning igår, hade till och med tagit på mig kläderna och hämtat gymkortet, då ringer linn och behöver skjuts till Ramsås för att köpa en bil, ookej säger jag och byter snabbt om, så svårt var det att få mig på andra tankar, dumma jag.
Iallafall blev det bilköp sen hjälpte jag Tomas en stund, blev less och åkte istället till Dalle där han och Jonas satt och drack kaffe och fikade. Jag kände verkligen hur fruktansvärt gärna jag skulle vilja bo i en lägenhet nu. Bara kunna sitta på kvällen med bra musik i cd-spelaren, några ljus tända och uppkrypen i soffan eller fotöljen med en tidning och bara mysa, jag tror att det har att göra med att hösten är nära också som jag känner att mysfaktorn börjar stiga, samtidigt som jag inte skulle ha nåt emot att ligga på en strand och sola och kanke bada litegrann, men hur mycket har man kunnat göra det i sommar egentligen? Kan räkna på typ två händer, nästan, känns förjävligt!

Idag käkade jag lunch med Tomas och åkte sedan med Linn och Sofie på Kanalcafeet där de käkade lunch, sedan en sväng på stan och efter det min efterlängtade Wayne´s latte, men den smakade skit! Blev jätteledsen :( Sofies Kaffe Mocha smakade också tydligen bajs, förstår inte vad de gjort med den, ny espresso kanske? Byt tillbaka för fan.

När Tomas slutade åkte vi på fresks och beställde tapeter till alla rum han håller på att fixa med, det blir nog skitbra men han tror att det kommer bli för ljust (???) i sovrummet, det märks verkligen att han är kille, det kan aldrig bli för ljust! Typ.
Linn hämtade mig senare i lägenheten och vi åkte till Sofie och hjälpte henne tömma sin lägenhet som Linn ska flytta in i, Sofie flyttar på torsdag :( Snart äre bara jag och Linn kvar i Härntapärnta, känns ju bra?
Efter flyttstädningen myste vi hos Dalle med lite onyttiga grejer, tända ljus och den nya Ikea katalogen, mysfaktor 10! :)

Nu har jag precis varit jätteduktig och betalt restskatten på 492 nok till Skatteoppkreveren i Fröya kommune, känns bra att jag äntligen fått iväg den, annars hade det blivit inkasso i Norge och det hade ju varit lite drygt om man säger så..

Nu blire sängsängsäng där min söta pojke redan ligger och sussar :D

Shibbyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0