godkväll.

Usch vad slö man blir av att jobba hela dagarna, hade nästan glömt bort det ;)
Efter jobbet idag hittade jag ett par skor för 150 kr på wedins, ja tack sa jag och köpte dem, köpte även en kalender så jag kan skriva upp mina arbetstider :)
Efter en sväng på hemköp för köp av makaroner och brunsås gick jag hem till Linn där vi stekte köttbullar till tillsammans med Henke, gött med husmanskost! :D
Efter maten hämtade vi tv:n och borrade upp den på väggen, satte upp lite gardiner och nu äre mys som fan i hennes lägenhet :D Det kom lite fler folk och vi myste hela kvällen :)

Nu ska jag duscha sen sova, längtar!

Kramkram och sov gott!

Imorn äre fredag!!

Shibbyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0