Underbar vecka!

Haft en uuunderbar veckaa :D
Varit överallt och ingenstans och gjort så mycket jag bara kunnat på så kort tid som möjligt ;P
Varit i sunsvall och köpt en sprillans ny dator, funkar finfint, tror jag inte hunnit använda den så mycket men det lär ju bli en hel del när jag åker tillbaka till norge :P
Vi har hållit på och fixat en massa med Andreas kök. det är heltomt nu och väggarna är spacklade och grundade så nu äre väl tapet och målning som gäller :P Köksskåp och grejer är beställda så snart kommer han ha ett riktigt snyggt kök ;D;D

I torsdags åkte jag och Tomas tll stugan, käkade god mat och myste till en film, riktigt skön kväll blev det ;P Dock så startade inte bilen när vi skulle åka in till stan igen så pappa fick komma med en startbooster och då gick den igång ;P Batteriet var nog lite slut om man säger så ;D

igår kväll vare grillning och party ute i Saras stuga, myyspys :D Efter maten och en massa prat inne i stugan så åkte några av oss in med Viktor till Robin och partade lite med dem :D Efter det blev det krogen och sedan hem för att äta en nattmacka och däcka i sängen ;P

Idag åkte jag Tomas och Andreas ut till stugan och blev bjudna på grillat kött och klyftpotatis av mamma och pappa, yummie! smakade fint som fan ;D

Idag var det party hos Linda, så underbart att få träffa alla mina tjejkompisar igen, det var allt för länge sedan!
Nu ska jag återgå till köket där en massa pojkar intagit mitt kök och sitter och spelar, kanske jag också får vara med ;P

Puss och kram hörs när jag är i skitnorge igen :( Hatar att åka dit utan Tomas, men det är ju bara tre veckor, baaara tre veckor! :) :S:S:S:S:S:S:S:S


Shibbyy?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0