Uäääääh!

Uscha, jag är så less på Norge nu så jag tror jag spyr!
Kom fram vid tio igår, var tvungen att gå och lägga mig ensam i den stooora sängen som jag förut delade med Tomas, väldigt ensamt :( Sov inte specielt bra heller för del delen. Bläää

Jobba gick väl rätt bra, de har glömt sätta in mig i en grupp så jag bara lallar runt och får stå på tråkställen hela tiden, men vafan det går väl an, värre är det när man kommer hem, inget internet, ingen Tomas, ingenting alls att göra :(

Lämnade iallafall in uppsägningslappen idag, kändes skönt som fasen, och nej det är ju inte sååå lång tid tills jag åker hem, längtar som faaasen!

Är hos Svein Ole nu och snyltar internet, känns handikappat att inte ha internet! Nån jäkel har grävt sönder våran internetkabel utanför huset, dumdum!

Nu ska vi åka hem iallafall, hörs kanske imorn eller på onsdag för då flyttar vi hit :)

Puss och kram saknar min bejbiiii!!

Shibbyyy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0