Söndag!

Puh, heel slut efter helgen!
Vi åkte till Svante (;P) vid halv elva igår, jag Tomas och Johanna började genast fia med grejer, plockade bort saker, sen slipades det, målades, spacklades, fogades, grundades osvosvosv, jäklar vilken skillnad det blev! Vi blev låångt ifrån färdiga men vi hann med en hel del på ca 10 timmar, och tiden gick fort! Hade inte ätit nånting på hela dagen så när vi kom till Hansbrygga för att bli bjudna på mat av S så hade de slutat setrvera mat?!?! Men snälla som de var så gjorde de pizzor åt oss ändå, Så jäkla gott! Sen gick vi ner till baren och hälsade på allt SalMar folk som var där, minglade runt och dansade hela kvällen och sen fick Tomas och jag skjutsa tillbaka till S, då sitter han i soffan och har däckat, sittandes ;P
Så vi väcker honom och jag släpar honom upp för trappen, när han väl är  sängen vaknade han till helt och undrade hur han hade kommit dit, wierdo ;P Tomas däckade på en gång och jag och S satt uppe ochg snackade till efter tre nånting, sen kröp jag i säng jag med ;P

Vaknade vid elva idag, klev upp, slöade, såg på tv och sen satte vi igång, slipade väggarna i mitt rum och sen målade vi bara två av dem i brist på färg ;P Johannas golv slipades och dörrens lister målades på en gång. Fridas golv rengjordes och målades, sen orkade vi inte mer!! Så vi duschade sen lämnade vi S och åkte till Hansbrygga, igen! Njöt av en kebabpizza ;D

Nu sitter jag här, blir tokig på mina jäkla torra utslag jag har över ryggan och i ansiktet, alldeles röd och flera torra fläckar.. whyy god why mee! :( Seriöst blir jag tokig på dethär! Haft den här skiten i snart ett halvår, och ingen vet varför? Är det luften, vattnet, Tomas?, tvättmedel, nickel, maten, vaaaaaaad??!?!?!?!

Nu ska jag iallafall joina de andra i soffan, de ser på nån skräckfilm ;P Imorn blire hem till S igen och fortsätta måla och fixa, mycket kvar fortfarande men det går framåt :D


Byyye :D

P.S. Hela familjen, nästan, åker till åre redan på onsdag, och vi kommer inte förrän på torsdagmorgon, miss mami,sister,sister,brother, daddy och de andra som kommer med, ses snaaart! <3


Shibbyyy! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0