Sömntuta..

Hah efter att jag skrivit förra inlägget och sett ett Dexter avsnitt skulle T gå och fixa nåntning att äta, och jag lade mig ner för att vila lite.. lite?! Det blev typ.. tre timmar kanske? jävla powernap måste jag säga ;P

Vi åkte iallafall ner på coop och köpte lite proviant till hemfärden och en yoghurt för mig att äta till "middag" ;P
Nu väntar jag på att T ska spela färdigt sitt jäkla warcraft 3 så vi kan se på Dexter igeeeen ;)

Jag tror jag har hört den absolut bästa versionen av Halleluja nåågonsin? Bläddrade runt i en kompis blogg och stötte på den här, är den inte uuunderebar? Jag lipade, jag erkänner, men det betyder bara att jag blev touched som fan av den ;P

http://www.youtube.com/watch?v=vRhm4dB7UDg


Shibbyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0