Sista natten i lägenheten

Uäääh jag är så mätt! Tror jag åt tills jag nästan sprack? Sjukt gott var det med tacobuffé iallafall :) Och väldigt trevligt också, vi blev 14 pers som käkade ;P Henke, Johan, Andreas, Arnt, Ronny, Lovisa, Timmy, Frida, Johanna, Carro, Nessica, Sofie, Tomas och jag ;P 12 svenskar och två norskar, det var fint ;D

Fick iallafall se när Tomas badade idag, var så orolig för att missa det så jag försökte stå på linjen så jag kunde gå när det skulle bli dags men då blev jag hämtad och fick ställa mig för att skära filéer på längden istället, de skulle testa en ny grej, kutta längderna till typ fyrkanter och sen packa dem som grillspett? Kan gå kan gå :P Iallafall så fick jag höra att Tomas skulle badas innan pausen halv två och vid kvart i ett kom Anita (en förmann) och sa att han skulle badas kvart över så jag skulle få en avbytare så jag kunde gå dit, och jag kan ju säga att det såg sjuuukt kallt ut! Lägger in en bild och filmen på när han badar sen när jag fått in dem på datorn och har internet, vet inte om jag kommer ha det i Åre ;D

Har packat och städat heeela eftermiddagen, kööet ser ut som det gjorde när vi slyttade in nu och vårat rum är så rent det kan bli, duktig Fanny ;D Nu äre bara att kliva upp imorn, typ vid fem tiden? :S:S Och sen bär det av till Sverige! Ska bli sjukt skönt :D

Kom även på idag att jag ska åka zipline i helgen, fyy fasen vad läskigt det kommer bli! Men även sjukt kul tror jag ;D Nu ska Tomas packa ner sin dator och jag ska sussa några timmar :)

Bloggar om jag får nåt internet i helgen annars blire på söndag!
Och btw, Tomas is the one and only ;D

Kramas :)

Shibbyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0