På båten :(

Tjohooo
Sitter på båten nu mellan trondheim och fröya, upptäckte nu när batteriet strax är slut att det fanns ett trådlöst nätverk, fasen! menmen vad gör man..

Hade sjukt tur att jag hann med båten iallafall, körde ju fel först, till fel pir, men jag hann med nöd och näppe, typiskt mig att vara typ i sista sekunden till allt men vafan ;D

Sjukt jobbigt att åka tillba,a nu igen, men det är fan bara tre veckor sen blire hem för gott, kanske ;)

Elin och Mathias fick skjutsa mig till Trondheim och det var trevligt att få sällskap iaf :)

Upp och jobba halv sju imorn, fy bubblan! Hörs imorn kväll tror jag ;) Och btw, välkommen hem Frida och Emma ;P

Nu dör datorn!

Pusspussss jag saknar dig Tomas!!!!!!

Shibby? =/


Kommentarer
Postat av: Frippi

Tack love

2008-04-28 @ 15:48:41
URL: http://friidaemelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0