One day to goo ;D

Helläääuu ;P

Imorn är sista dagen för T på SalMar, kanske forever? får se om jag lyckas övertala honom att komma tillbaka ;D
Iallafall så har de en tradition på slakteriet att när en person som jobbat där slutar så tar de ett stort kar, fyller det med vatten, is och salt, kyler ner det till några minusgrader och slänger sedan ner honom i iskaret, tänk er känslan att bli nerslängd i vatten som är kallare än en isvak?! Tycker liiite synd om T, men självklart kommer jag smita in på slakten imorn och filma alltihop ;P

Imorn kväll ska vi även gå på hotellet och äta tacobuffé :D Vi har bokat 12-15 platser och jag tror vi fyller iallafall 12 av dem, kommer nog bli jättekul :D

Nu ska jag och baby se på Dexter, igen ;P Hörs later :)

Shibbyyy!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0