Nu äre banne mig sista natten :P

Hellu :)
Borde egentligen sitta i mitt nya rum hemma hos Svein Ole nu, men iinte då vi flyttar inte förrän imorn :P
Svante har haft så mycket att göra på jobbet att han varit lite halvlat när det kommit till att fixa iordning hemma så det har tagit lite tid :P Men nu är rumen praktiskt taget färdiga, förutom att en vägg i Fridas rum är spacklad, sen inge mer :P Ska sättas upp panel på den väggen, nångång? Han hade inte riktigt planerat detdär tror jag ;P

Men imorn blire iallafall flyttdag :) och sen får vi se vad som händer, lät som att det skulle bli grillning imorn också :P
Hade gärna varit hemma i Sverige nu och firat valborg som en normal svensk, men så blev inte fallet, jobbade övertid till halv åtta, baara 13 timmar :P Sen åkte vi hem och duschade och sedan bar det iväg till skolhuset, Henka bjöd på entrecot och potatissallad, göööttt ;D
Blev så sjukt trött så Johanna och jag bestämde oss för att åka hem och nu sitter jag här och väntar på att min baby ska komma hem stan så jag får prata med honom lite! <3

Är sjukt lei på dethär nu, kanske sagt det förut? ;P Anyway jag vill bara åka hem nu, hemhemhem! Men jag ska nog klara det inte så många dagar kvar ändå, försöker inbilla mig det iallafall :P

Nu blire till att tanka hem skype sen se på nån film eller nåt i väntan på bejbi ;P

Puss och kram!

Shibbyyy

Kommentarer
Postat av: Frippi

you can make it hun :D:D
nu slipper du ju som sagt sängen i alla fall ;)

2008-05-01 @ 19:24:47
URL: http://friidaemelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0