Förolämpning!

Blev ett sånt kort inlägg idag så jag tänkte kompensera det med att skriva ett till ;P
Kom precis hem från "Svante" eller vad vi nu ska kalla han jag och Johanna försöker komma på nåt bra smeknamn så man slipper säga Svein Ole hela tiden, det är ju så långt! ;P Men alla norrbaggar har ju såna där dubbelnamn, don't ask me why.
Iallafall så tog vi ut alla möbler och annat skräp som han hade samlat ihop i de tre rummen som ska fixas, sen orkade vi inte mer så nu är vi hemma, nyduschade och glada att det bara är en dag kvar sen blire helg! :D

Just ja, på tal om min överskrift. Therese stod och pratade med en kille som jobbar på filén med oss, och han gissade åldern på henne, han trodde 22, hon fyller 24 iår, och när han skulle gissa på mig så gissade han......29!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vilken jävel va? 9 år mer än vad jag är, ser jag så gammal ut? Pyttsan!

Nu vill iallafall Tomas se på Dexter och sen sova, så jag får nog ta och sluta skriva så han får sin vilja igenom ;D

Imorn blire jobb sen direkt och börja renovera, fy bubblan vilken dag det kommer bli!


Puss och kraam :D

shibbyy!

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar, får du gärna vara med i min tävling: http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!!

2008-04-11 @ 01:39:16
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: Ewie

hahaha nej stackarn :P smäll till honom eller nåt .

2008-04-11 @ 01:41:28
URL: http://ewiiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0