Effektiv dag

Helu idag har jag varit duktig :)
Vaknade relativt tidigt imorse, klev upp och käkade frukost, åkte in till stan och hjälpte Tomas med ett rum i en lägenhet som han skulle fixa, fick blöta och sen skrapa bort en bård som någon så smart satt längst upp på väggen. Åkte sedan hem för att duscha, skriva om mitt cv och sedan skriva ut några stycken.

Åkte ner på HH för att prata med chefen där men han satt i möte och svarade inte i telefonen på resten av dagen =/ får ringa imorn igen ;P 

Åkte och hälsade på Tomas och Micke i en annan lägenhet som Micke håller på att renovera. Ett jääkla jobb äre! bredspackling på alla väggar iallafall två gånger i hela lägenheten som är en fyra, en stor fyra...
Stackarn behövde lite hjälp av Tomas så jag lämnade dem ifred och åkte med Andreas på coop och köpte lite färg, spackel m.m. och sedan hem till honom för att titta på när han och hans bror Alexander, (som låter och ser ut exakt som sin äldsta bror Fredrik, vääldigt skrämmande,) när de tvättade väggarna med målartvätt ;P

Åkte sedan hem för att umgås med mamsen litegrann, fastnade vid datorn och kollade på en massa gamla bilder, vilka minnen som kom tillbaka till en, hela gymnasietiden och studenten of cource, hade fan velat ta den igen ;P
Synd att jag sitter vid en annan dator nu annars hade jag kunnat lägga upp lite bilder här..
Erkänner att jag är dålig på det med bilder men datorn jag oftast använder har inga bilder alls :P

Och btw så glömde jag skriva om vårat lilla äventyr i lördags, zipline! Sjukt roligt vare, helt galet att flyga ut i luften, inte hålla i sig i någonting och susa fram över ravinen :P
Det var fyra banor och när vi väl vågat flyga både en och två gånger så fick vi testa på att kliva ut och fläppa taget baklänges, med ryggen mot dalen, höll på att dö av nervositet men ack så härligt det var! pirret i magen var helt galet skönt ;D Testa det om ni åker upp till åre i sommar eller nästa vinter :D

Nu har jag skrivit ett alldeles för långt inlägg och jag måste gå och vara social med mami, papi och baby ;D

Puss och kram :D

Shibbyyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0