Gojävla soppan!!

Tjo!
Sitter och äter gårdagens middag, säger man äta soppa? Aja, gjorde iallafall en hummer och krabbsoppa, såååå god! Här är receptet, yumyum!

Igår var jag hos mamma och pappa och fick min efterlängtade latte medan Henrik var uppe på vårdkasen och körde pistmaskin ;) Vi såg på House och sen sista avsnitten av Paradise Hotel :)

Imorse försov jag mig lite men jag hade pluggat massa igårkväll så jag behövde inte stressa ihjäl mig iallafall :)

Nu efter maten ska jag ta en promenad med min kära walkman som är proppad med bra musik, tack för tipset Malin ;D

Imorn får vi reda på betyger på rapporten som jag och Elin skrev över jul, fiifasen vad spännande! Vet ju att den är godkänd, men ska bli kul att se vad vi gjort för fel och hur mycket/lite fel vi gjort.

Puss och kraaam! Shibbyyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0